Managementul situațiilor de criză
Identificarea vulnerabilităților în plan de comunicare cu scopul prevenirii crizelor de imagine, înaine de producerea acestora reprezintă, desigur, abordarea dezirabilă în orice strategie de comunicare. Cu toate acestea, ne desfășurăm activitatea într-un mediu deschis în care există o multitudine de factori care evoluează independent de voința noastră și care pot sta la baza declanșării unor situații de criză, cu efecte negative în plan de imagine.
Comunicarea adecvată reprezintă cel mai important aspect în gestionarea unor astfel de cazuri. Evaluarea corectă a situației, viteza mare de reacție, puterea de a lua decizii tranșante și capacitatea de a satisface nevoia publică de informare reprezintă elementele cheie în depășirea cu succes a unor astfel de momente dificile.
Servicii oferite:
• Constituirea celulei de criză
• Analiza situației și stabilirea strategiei de comunicare
• Elaborarea mesajelor cheie și a materialelor de presă
• Asigurarea canalelor de comunicare cu media
• Combaterea informaţiilor distorsionate sau a zvonurilor
• Transmiterea mesajelor cheie
• Consultanţă şi comunicare post-criză